Mr. Camera man goes to school.

Vilken är den vanligaste meningen eleverna har ställt till Sofia idag?
"Varför har du med din kamera?"
Haha, vi hade ungefär samma sak som klasskul. Långhistoria som kommer tråka ner inlägget om jag skriver om det. Men det var ungefär klasskul i alla fall. Jag hade frågat om man fick ha med sig kameror. YEY!
Så alla har frågat 'varför jag hade med den' eller 'wow, är det där din kamera'. Köpt för egna pengar ja!
Vi bakade först lite olika saker och jag plus två till (mohaha) bakade *trumvirvel* CUPCAKES!
Sen kollade vi på "Chihuahuan från beverly hills 2" och åt våra goda kakor. MUMS!

Efter vanliga lunchen och lunchrasten var det MA-MA-MATTE! *mama matte. ;'d*
På rasten hade förövrigt Klara & CO förskte knäppa några bilder på mig men lyckades inte. Jo, när jag har händerna framför ansiktet och mössan neddragen. Jag sa att dem mobbade mig när dem stod och försökte dra upp min mössa igen med kameran precis framför näsan på mig. MOBBARE! ;'o Samtidigt pratade Malva om att 'den bilden ska du lägga ut på din blogg' och 'du kommer skriva så där på din blogg.' 
Vi slutade tidigt, klockan 1 faktiskt! YEAH! Och om några timmar ska jag till friidrotten. Hoppas vi har någe' roligt.

HERE COME DA PITCURES! (kommer inte lägga ut på någon person utan tillstånd, i alla fall inte när bilder)

(KLARA FICK ETT KORT PÅ MIG, FY PÅ DIG KLARA!)


/Sofia. ♥
Kommentarer
Elin

Hej!

Haha, jag har också en sån mattebok, Mattestegen XD

Datum: 2011-03-09 Klockan: 17:56:38 Blogg/hemsida: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild