Unika besökare' rekord.


För er som inte redan vet det, jag har ungefär 8 besökare på min blogg varje dag. Så lite ja. Och mitt rekord har innan varit 10 men när jag kollade in såg jag att jag nydligen haft 12 Unika besökare. Tack. (:
Ibland sitter man faktiskt och undrar vilka dessa 12 är. Spännande för er, eller hur?! Men i alla fall, detta firas med en nytagen, nydligen redigerad och färgglad bild. Vad är inte bättre än det.

Har inte bloggat de senaste dagarna men ibland har man inte lust eller tid. Tyvärr är man ingen topp bloggare, men förväntar ni er mer kan ni gå någon annanstans.

/Sofia. ♥
Kommentarer
iza. (:

du ska vara så hjävl'gt stolt. ursäkta språket. c; jag har knappt en unik besökare i veckan.

Datum: 2011-03-23 Klockan: 19:15:55
Joanna

Har du systemkamera ?

Datum: 2011-05-01 Klockan: 11:44:19 Blogg/hemsida: http://joannagahnertz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild