Julia ♥ Sjuan.

Jag kom hem och tänkte skriva ett vanligt 'vad jag gör inlägg' och hade en fin liten bild. Men plötsligt ska vi åka och skjutsa min kusin Julia till hennes ridlektion.
Jag och Frida tvingade mamma till att vi skulle få stanna kvar och titta och det fick vi. Där satt jag och Frida i en timme och frös förskräckligt. En häst som hette Senator blev livrädd så fort vi rörde oss så varje gång han passerade så satt jag och Frida så stilla vi kunde. Julia fick sin favorit häst, SJUAN! Dock var han lite på dåligt humör idag. Egentligen heter han 007 men kallas Sjuan.

Här kommer bilden som det skulle ha blivit ett inlägg om tidigare;

Matte läxa+plopp-godis+Multivitamin juice. ♥

/Sofia. ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild