En bomb av bilder.

På grund av det "väldigt fina" vädret har jag inte kunnat fota något. Eller, om jag ville att regnet skulle ha ihjäl min kamera. Därför har jag också inte haft något intressant att skriva om heller.
Idag var på utflykt med skolan eller som det heter - Vandringdag! Vi gick till området runt min ridskola. Och snart ska jag tillbaka dit. Jag har ju ridning idag! Dock hann jag blogga idag innan ridningen eftersom vi slutade 2 timmar tidigare.

Jag fick några kort sen när jag kom hem. Det behövdes bara att lägga sig ner på sin egen jacka och slå i armen i det hårda sten golvet (fast det var utomhus så golv och golv?) och sedan knäppa några bilder.

Nu drar jag snart på ridning! c;















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild