Fantasins värld.







Tillslut har jag faktiskt fått något att skriva och några bilder att ha med. WOW! Är ni inte imponerade?
Idag var jag på marknad somewhere i Sverige. Eftersom min hemort är hemligstämplad så är även staden jag var på marknad i hemligstämplad. (intressant...)

Man fixade ju en header också imorse. Snabb på Photoshop? Nej, den är gjord i Gimp! Jahapp, så mycket trevligt hade jag att bjuda på idag...
Just det, bilderna är tagna av Zina och på mig allihopa.
När kamera batteriet laddat klar så ska jag bog någongång försöka ladda in de små bilderna jag fick till idag, och kanske... om ni har tur, så får ni se två nya saker till min kamera som jag även har köpt. Förvänta er inte något telezoom objektiv eller så. Den ena kostade lite över hundra och den andra 49 kronor så ni kan sitta och klura på vad det är! c;
Kommentarer
essa-prinsessa

nu din bajskorv får du ta o skämmas! de här bilderna är underbara! :'o men de är inte redigerade, BAJS PÅ DEJ! din lurk...



sedan måste du rita med dina promarkers din fjant! WE WANT PAINTINGS!



vi ses, cooling ♥

Datum: 2011-05-16 Klockan: 14:52:38 Blogg/hemsida: http://essasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild