Grön, Grönare, Grönaste Lund!

Nu är jag alltså hemma från Stockholm och har precis kollat in det lagom lyckade resultatet från allt fotograferandet under de två dagarna. Jag har alltid varit tålig för karuseller och kan snurra runt mycket utan att må illa men idag verkade det ha försvunnit för att jag mådde illa säkert tre gånger efter att ha åkt bl.a. Extreme. Jag är fortfarande lite vimmelkantig så jag hoppas jag inte har åkt på något. Man vill ju inte ha kört över en ekorre (eh...) med cykeln eller så! Förlåt att jag har så väldigt dålig humor och att jag har börjat använda den i mina inlägg men det är väl sådan jag är - helt enkelt!

Har också köpt en otroligt fin tröja. Det är en ljus grön tjock-tröja och har texten "Let's go INSANE!" tryckt på sig. Riktigt behaglig att ha på sig och väldigt, ehe, cool. He he! Jag brukar inte använda cool när jag pratar om kläder i vanliga fall så därför är det lite ovant, kanske?!
Den fick jag inga kort på med systemkameran men ska försöka få till någon med webkameran.
Ett minus är att den inte fanns i XS (extra smal) så vi fick ta en S (och det får ni gissa vad det står för. xd) och den är lite smått för stor för mig men den är skön att gå runt i ändå. Och då har jag något att växa lite i också.








Den här bilden blev jag väldigt nöjd med! Dock blev den redigerad satt man inte ser att det står Insane på skylten. ;<
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild