Let's go INSANE!




Glömde jag nämna att jag var utomhus och försökte få lite kort på min "Let's go Insane!" tröja? Svar: JA!
Ingen av bilderna blev riktigt 'wowdenhärmåstemåstemåstejagläggautpåbloggen'-aktig utan alla blev 'jajadenkanjagslängaiensopptunnaomnågraår'-aktiga. Så istället för att lägga ut en av bilderna och göra ett vanligt tråkigt inlägg som ingen kommer bry sig om så satte jag ihop tre av de till EN enda bild. Jag gjorde de svartvita för enkelhetens skull och kanske eftersom jag inte orkar redigera alla färger. Hm, det kan ni fundera på!
Det syns inte när de är svartvita men den bilden i mitten är vääldigt suddig. Barasattnivet!
Fast föresten så är väl inte sista bilden så skarp heller?! (haha..)
Kommentarer
Signe Nylander.

gaah, den är ju supersnygg. - snygg är också tjejen som bär den. (l' signe like. (L) <'333

Datum: 2011-05-31 Klockan: 14:31:55 Blogg/hemsida: http://schigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild