Orienteringsdag.



Mhm, idag har jag orienteringsdag i skolan. Inte min favoritdag men jag hoppas jag kommer hem levande i alla fall. Förra året spöregnade det och ändå cyklade vi ner till där vi skulle ha orientering. Där stod vi i en halvtimme och blev rätt lagom blöta. Sen så ska vi helt plötsligt cykla tillbaka och alla fick cykla hem igen. Jag frös så jag skakade och hade väldigt ont i huvudet så jag åkte inte tillbaka till skolan. Och då missade jag såklart att titta på film och äta glass. Ett hipp-hipp-hurra för mig! ;'d

Men idag ska jag chocka er också lite. Jag ska på ridning idag! Va? Jo, jag har ju sagt att jag inte trivs i min grupp för att ingen kan någonting så idag ska jag testa på en annan grupp. Fast dock så är det tre gånger kvar och sen sommarlov och efter det så blir man ju indelad i den gruppen som är på ens egen nivå. Men jag ska ändå testa på det!

Fy på er! Ni har ju blivit super dåliga på att kommentera. Skulle vara kul med lite kommetarer i alla fall! ♥

/Zåfia! <:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild