Pandor, nallar med nappar och regndroppar.

 
 
 

Nu när det "fina vädret" förstörde mina planer att gå ut en stund och fota så fick jag stanna inne och fotagrafera min sjukt fina porslins prydnader och även regndropparna som klistrat sig på fönsterrutan. Resultatet blev bättre än det man förväntar sig av en tjej som bara tar kort på det som fanns i hennes rum utan att riktigt tänka.

Om ungefär två timmar ska vi åka till Stockholm och jag håller min fem tummar (eller kanske hade jag bara två? snålt!) för att det inte regnar imorgon så det blir något på Gröna Lund i alla fall! Håll era tummar för vädret också!
Jaha, nu lyser solen bara för att narra mig. Thank you, weather god!
Kommentarer
Signe Nylander.

Okeey. :> Naw, tack sötis.

Ska'ru till grönan? Orättvist. oO'

Älskarej. :*



/Din geléböna.

Datum: 2011-05-28 Klockan: 12:35:52 Blogg/hemsida: http://schigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild