"They taped over your mouth, scribbled out the truth with their lies..."





Som när en kom ihåg lapp som ramlar ur en pärm så mindes jag plötsligt att jag faktiskt inte lagt ut alla bilder på Mario jag har tagit. Jag har bara lagt ut de bilderna jag hade dagen vi hämtade honom. Men här kommer två stycken av bilderna som jag är mest nöjd med. På bild nummer två så försöker Mario komma upp i mitt knä, vilket han brukar göra för det mesta nu, och har hittat remmen till min kamera. Första bilden är tagen nydligen och andra är tagen andra tagen vi hade honom om jag inte minns fel.

Idag är det bestämt att jag och mamma ska ut och handla upp lite av de pengarna jag fick i födelsedags present. Något måste de ju gå åt till! Får väl bara vänta tills mamma har vaknat.

/Såfia!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild