Världens sötaste kanin.

Idag fick Cornelia äran att följa med och hämta sötsaken Mario. Hon som ädge Mario innan vi köpte honom hade även fem andra kaniner, en hund och en katt. Kanske fler men det var de enda jag såg. Mario klarade bilresan fin-fint och kanske var lite små rädd men vågade i alla fall gå runt lite. Han vande sig snart vid buren och var inte ett dugg rädd. Allt gick bra!
Han är super-duper söt och mysig. Älskar att kela och är super snäll. Jag har två rivmärken på min arm men det får jag skylla mig själv för. Han hade klorna ute (fast det har de väl hela tiden) men när jag skulle släppa ner honom gjorde jag satt hans klor skar mot min arm.

Men jag älskar honom redan! ♥


Ägarens hund Donna tyckte min kamera var intressant.

Jag var tydligen väldigt läskig så Mario skyndade in i en kartong som fanns uppochner vänd i inhängnaden. Mammans öra och lite del av huvud i hörnet.

Mario's pappa. ;D

The mother.

Lite halv konstig bild eftersom Cornelia precis stuckit upp handen efter att ha klappat honom och rufsat till hans päls. Söt...

Bara för att visa hur liten han är. :3 Det är jag som håller i honom och fotograf är mamma.

/achmed. (orkar inte med något seriöst?!)
Kommentarer
Tilde ♥

Aaaw, vilken underbar kanin. :'D

Datum: 2011-05-12 Klockan: 14:51:26 Blogg/hemsida: http://mixedeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild