SJUKT fina bilder



                               SJUUUUUKT (ordvits) fina bilder tagna med Logitech Webcam.

Sista bilden visar hur jag mår just nu. Under spanska provet började jag känna mig väldigt dålig och åkte tillslut hem. Usch, jag tror jag verkligen håller på att åka på något. Har ju varit halvt sjuk i ungefär en eller två månader nu.

Sitter halv sovande i soffan med "Tintin månen tur och retur" på TV:n och det känns som jag snart ska säcka ihop. Passar bara på att blogga för att jag inte kommer hinna med det så mycket denna vecka då jag måste rejäl plugga inför NO provet. PROV, PROV OCH MERA PROV! :c

Kommentarer
Essas brevis Jessica :D

Hej Sofia!

Tkr du har gjort ett super bra jobb med Essas header! :D Jag skulle bli jätte glad om du berättade vad du har använt för program för att göra den..?

Skulle vara jätteroligt om du svarade :)

Svara gärna som kommentar på min blogg



www.jezzicaa.blogspot.com

Datum: 2011-11-21 Klockan: 18:00:59 Blogg/hemsida: http://jezzicaa.blogspot.com
emina

heej :) jag är bästa kompis med jessica och evelina undra om du vill designa min blogg ?



MVH emina /hör av dig är du snäll

Datum: 2011-11-22 Klockan: 19:40:42 Blogg/hemsida: http://cuturic.devote
Minea .

svar ; haha, det är min kompis Sofia som styr, men Isabella sitter där bak ! ;)

Datum: 2011-11-23 Klockan: 06:53:44 Blogg/hemsida: http://mineafotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild