Hoppeli-hopp-hopp-hopp-hopp




Förlåt för att jag har uppdaterat dåligt, men jag vaknade klockan fem av att jag hade fruktansvärt ont i magen och mådde illa. Jag fick sluka Alvedon, Ipren och Coca Cola hela dagen och bestämde mig för att gå på ridningen ändå. Och det ångrar jag lite att jag gjorde; fick rida Fille som blev sur på mig och boxen och skulle retas och bitas. Förövrigt gick själv rid-delen rätt bra, dock var han en fegis och vägrade galoppera över EN enda liten ensam bom. Jag fick honom att göra det en gång i alla fall så jag känner mig stolt.
Annars satt jag bara hemma och redigerad bilder på Hampus när vi löshoppade med honom från i somras. *peka på bilderna över* Ja, jag vet att han har koppel på en av orginal bilderna men vi hoppade först också med koppel. Söt sak, det där. ♥

(ja, man ska sjunga det när man läser rubriken)
Kommentarer
♥ ÖRNSKÖLDSVIKS BÄSTA BLOGG

Svar: Jo. Jag är oduglig och det kommer jag aldrig ifrån.

Datum: 2011-11-04 Klockan: 13:19:17 Blogg/hemsida: http://fingerborg.blogg.se/
Ellen från Finland ♥

Ååh så söt! :D

Datum: 2011-11-05 Klockan: 08:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild