And it's hard to hold a candle in the cold November rain







Min dag har bestått av att fotografera frost och is, fått svara på pappas frågor om "den" och "den" låten är bra, tänkt på gamla vackra minnen (som första gången jag red i mitt liv, på Tirana och gången efter den som jag red Bacardi) och själv lyssnat på musik.
Ni måste checka in denna grymma låt som pappa tipsade mig om: Guns N' Roses - November rain
Och mitt egna lilla musik-tips: Taylor Swift - Enchanted
Dem är helt olika, men så himla underbara båda två.

Tack Signe och Sofie och alla andra för de stöttande kommentarerna! ♥

Kommentarer
Malva

Bra låt och fina bilder! <3

Datum: 2011-10-15 Klockan: 15:58:34
Signe Nylander.

Du är bäst fina människa. (L) Tänker somsagt både på dig, Bacardi och Tirana.

Datum: 2011-10-15 Klockan: 18:25:24 Blogg/hemsida: http://schigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild