Burn, leaf, burn



Missad ridlektion p.g.a okänd skada i höfterna. Hatar't! Men jag fick mysa inne hos min Bacardi, den förste och enda pojken jag någonsin förälskat mig i, som tydligen är halt! Tack alla på ridskolan som inte berättat det för mig för än förra veckan. Hoppas han blir bättre snart så jag kan sätta foten i stigbygeln och svinga mig upp på hans rygg snart igen! Annars fick jag vara fotograf i ridhuset och i stallet.

Hemstudiedag imorgon då, funderar på ett besök till förra skolan. Vill så gärna träffa alla! :) Känner även lust till att baka cupcakes eftersom en viss mor fyller år imorgon. Men det får jag inte...
Kommentarer
Malva

Gratta henne ifrån mig :)

Datum: 2011-10-07 Klockan: 10:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild