Gotland 18-23:e Juni 2011











Jag insåg när jag tittar igenom alla bilderna från Gotland både hur mycket jag saknar de där underbara 5 dagarna med också hur många fina bilder jag inte visade upp. Så här kommer det; bilderna från Gotland. Jag visade ju upp några av bilderna men jag tyckte på långa vägar inte att det räckte för en sådan underbar tid.
Det var en av de roligaste upplevelserna jag har haft, och jag vill gärna följa med på nästa år Gotlands läger. Dock för att jag var yngst och kanske var lite tillbakadragen och feg! Men det roligaste var nog att jag fick lära känna många av de äldre på friidrotten som jag kanske aldrig skulle ha kommit i kontakt med annars.
För mer bilder från Gotland, tryck här!

BåtN' Sjönk, forever! ♥ Världens bästa lag. (Sofia, Linus, Oscar, Emilia och Maja)
Kommentarer
minea .

svar ; tack så mycket, jag fotar ju & redigerar för att lära mej, så jag gillar sånadär kommentarer ;> yup, Isabella är såsöt, såsöt . (:

Datum: 2011-10-21 Klockan: 16:28:47 Blogg/hemsida: http://mineafotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild