You still have all my heart







Jag och mamma bestämde en liten fotorunda i Söndags. Eller liten och liten, vi fick ju åka en bra bit. Jag hade checkat in ett ställe där jag visste att det ofta var vackra solnedgångar och mamma fick den smärtsamma uppgiften att skjutsa runt mig genom hela stan, höra att 'nej här är det för mycket träd' och annat tjat. Otroligt att hon överlevde! En aplåd för henne...
På grund av extremt dåligt ljusförhållande så är ju inte bilderna av högsta kvalité, tyvärr.

Frida har tydligen "bestämt" att vi ska köpa en hamster och två gerbiler och att en av gerbilerna ska vara min. Haha! Funderar på att den ska heta No More Monkeys Jumping On The Bed men att den kallas för Monkey. xd Burarna står färdiga och allt i hennes rum. Åh, lilla Frida...

Kommentarer
Ellen från Finland

Så fina bildr. :--D

Datum: 2011-10-18 Klockan: 06:15:35
iza. / bruneta

ahahah, en gerbil vid namn monkey. tuffa ider du har. <; fina bilder.

Datum: 2011-10-18 Klockan: 07:38:35 Blogg/hemsida: http://bruneta.blogg.se/
Eve

fina bilder :)

Datum: 2011-10-18 Klockan: 07:59:38 Blogg/hemsida: http://thebestdaysofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild