Dimmigt, dammigt, damn'it...





Sofia: Mamma!
Mamma: Ja-a...
Sofia: Kan inte vi kolla på en film ikväll? Nu när det är pappas födelsedag och allt!
Mamma: Okej då! Vi har hyrt en film som heter Chicago, tror jag.
*sofia kommer tillbaka någon minut senare*
Sofia: Alltså... näe! Tyvärr, filmen var från elva år. Jag är ju bara tre! :c
Mamma:  Men ajdå! Vad ska vi göra då?
Sofia *viskandes*: Berätta inte för någon men... jag kollar på barnförbjudna filmer ändå. Fast jag inte får!
*precis innan sofia går ut vänder hon sig om och säger:*
Sofia: Det är kul att vara teater människa! Bara satt du vet.

Är riktigt nöjd att jag är så smart och har så bra humor! ♥ Grattis till mig. Grattiskort eller liknande skickas via posten, tack.
Kommentarer
Ottilia

Fin-finiga bilder och FiNaSt humor^_^

Datum: 2011-09-23 Klockan: 21:33:57
Eve

fina bilder!! och vilket bra humör du har!!! ^^

Datum: 2011-09-24 Klockan: 11:50:16 Blogg/hemsida: http://thebestdaysofeve.blogg.se/
Kuriosakabinett

Jäklar vad fint det är med dimma och dis...

Datum: 2011-09-24 Klockan: 23:22:25 Blogg/hemsida: http://kuriosakabinett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild