Man hinner inte sakna något innan det är borta





Det var familjedag på Fridas skola idag. Alltså min förra skola! Jag träffade och pratade med gamla klasskambrater, skrattade och sprang runt i skogen och hade det kul. Det var först när jag och Klara gick runt i skolan och mindes vart vi hade spelat upp våran teater, vart våra platser varit som jag bara inte kunde hålla mig. Jag började gråta när jag kom hem. Våran klass var bäst! Alla var så bra kompisar och vi hade alltid kul. En tråkig dag existerade inte i den världen! Den världen som nu känns så otroligt långt borta, nästan som en dröm. En underbar dröm! Det är hemskt att tänka att vi aldrig kommer sitta där i klassrummet igen, skratta, prata och bara ha kul varje dag. Och jag saknar dem alla något enormt! Inte bara en person, utan hela klassen. Vi är inget utan varandra. ♥
Kommentarer
matilda

SOFIA! Imorgon är det lördag och vi har bestämt nada! :P ♥

Datum: 2011-09-09 Klockan: 21:28:17 Blogg/hemsida: http://fotomatilda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild