Röda läppar, svart hatt, solglasögon och jeansjacka







Detta var i Söndags, ja. Jag har inte bloggat på tre dagar, ja. Det är dålig, ja! Haha. Men hoppas ni inte har dött under denna tid.
I alla fall; som jag skrev så umgicks jag alltså med Zina den där dagen. Det enda vi faktiskt hann med att göra var att gå ner till vattnet och fota lite. Det blev inte mer än någon timme eller så!
Obs: dessa bilder är tagna i OERHÖRT dåligt ljus så mobba inte kvalitén! Då får ni stryk.

Igår fixade jag även en liten ny header till min kära vän Cornelia. Vi var ute och fotade lite och lade ihop dem snabbt till en liten header! Checka genom att klicka på hennes namn.
Kommentarer
Iza.

håhå, sjukt fina bilder. <: jättelyckade.

Datum: 2011-09-29 Klockan: 13:54:45 Blogg/hemsida: http://izapizzan.blogg.se/
batmansofie.

grymt snygg outfit & tjusiga bilder!

Datum: 2011-10-01 Klockan: 00:34:31 Blogg/hemsida: http://oyentes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild