Things are LOOKING UP, oh finally



Musik gör livet bättre, så är det bara. Igår lyssnade jag på musik i princip hela dagen i skolan och det höl mitt humör uppe. Jag är lika glad idag!
Efter skolan drog jag, Malva och vår grymma polare och klasskompis Molly iväg till stan en stund och sedan till badhuset. Vi kände oss grymt coola inne på leksakaffären och inte alls barnsliga när vi tryckte på alla knappar på leksakerna så dem gjorde roliga ljud. Ballast i stan - det är vi det.

GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA PAPPA SOM BLIR 43 ÅR IDAG! ♥ OOOOCH... kommentera mera. Jag vet att ni kan bättre! Det har blivit super dåligt med kommentarer nu.
Kommentarer
Eve

En fråga: Är det din pappa som fyller år? Isåfall grattis till honom :)

Och ni är ju inte barnsliga! Jag brukar också vara så :P

Datum: 2011-09-23 Klockan: 19:47:21 Blogg/hemsida: http://thebestdaysofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild