Vi har samlats här idag...

Bild jag tog igår på vägen hem från Julia.

Hej på er! Jag sitter hemma hos Ragnar i en annan del av Köping. Vi har varit ute och fotat! Och under det var vi oerhört seriösa, fast tvärtom. Sen var vi på bitch slap och tryckte egna T-shirtar.
Jag åkte hit tillsammans med friidrotten så vi var och kollade lite på tävlingen.
Dagen citat:
*en kille ställer sig framför alla på läktaren* "Vi har samlats här idag för att hedra gud...  nej jag skoja." *en sofia och en jessica går där i från lagom mycket skrattande*
Jacob till Gustav: "Den biten vi inte har kört, den biten har vi kvar att köra."
Kommentarer
Eve

haha, kul ni har! :) <3

Datum: 2011-09-18 Klockan: 13:56:48 Blogg/hemsida: http://thebestdaysofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild