You stole my heart, give it back to me



Kass bild egentligen... men med lite regigering plus en liten cool textur i det hela är den lite bättre än innan i alla fall. Och jag smutsade faktiskt ner mina skor och blötte mina jeans genomblöta för detta foto.

Det jag ville förmedla i detta inlägg var i alla fall vad som kommer hända denna helg o.s.v:
Som ni kankse redan läst i ett annat inlägg har jag inte mycket fotoinspration just nu. På Lördag så åker jag iväg till min kära vän Essa och då kommer det förhoppningsvis bli mycket fotograferande. Vi får se om jag bloggar då men i alla fall efter den helgen kan ni förvänta er foton i alla fall. Ni får ha det bra sålänge!
Kommentarer
iza.

ha det så bra med essa. :> och aw, tack så jättemycket för den lilla lappen du la upp på din blogg, jättesött att jag fick den.



/ saknar dig & kram.

Datum: 2011-09-16 Klockan: 18:03:38 Blogg/hemsida: http://izapizzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild