Drömfångare



Det är något jag alltid har gillat hos drömfångare. Jag tycker de är lite magiska nästan! Därför var jag tvungen att köpa den här tröjan för ett tag sedan. LOVE IT! Har jag nämnt att jag älskar Syskonen Baudelaire böckerna? De är världens vackraste och bästaste böcker och ni måste läsa dem. Creds till Daniel Handler (mera känd som Lemony Snicket) som har skrivit dessa fantastiska böcker. Är just nu på tionde boken av tretton stycken totalt.

Min moster och hennes man är på besök här hemma, trevligt. ♥
Kommentarer
Matilda

Snygg tröja! :)



Sv. Det är verkligen värd att se!



Datum: 2012-04-08 Klockan: 10:35:36 Blogg/hemsida: http://matiilda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild