Taggad till tusen!



Är taggad till tusen. Om endast några få timmar kommer jag sitta uppe på Majors rygg och rida runt! Gud vad jag har saknat honom. Har inte träffat honom sedan i September, han har ju varit sjuk - stackar'n.
Förövrigt var jag hemma hos min kära vän Bella igår och fick hälsa på hennes sköthäst och se honom galoppera genom skogen. Var väldigt trevligt!

Blev väldigt hästtema (allt förutom bilden dock) på inlägget så passar på att vara lite hemlighetsfull och säga att jag även är jätte taggad för en annan sak som har med just hästar att göra. Dock är ingenting bestämt så det är därför jag inte skriver vad det är än. Förvänta er inte för mycket... ♥

Kommentarer
Anonym

Jättefin bild ;)

Datum: 2012-04-04 Klockan: 16:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild