Blue eyes




                                                  Bilder tagna med Canon IXUS 117 HS

Jag hade tänkt att ha en bloggpaus egentligen eftersom jag har så sjukt dålig inspiration just nu till allt. Men jag ska kämpa tillbaka inspirationen, i alla fall försöka. Tills jag har finare bilder med 350D:n får ni 'fina' bilder på mig i en konstig vinkel som får en att se ut som en tjock liten (jag är faktiskt 1,68 juuuu) dvärg och en fin växt.

Förövrigt vill jag tacka alla som besöker och kommenterar - även om de är få(r) - och som får mig att fortsätta med det jag gör här. ♥ Och nej; min ögonfärg är inte redigerad på något sätt, de såg ut så på bilderna.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild