Hej, vackra vinterlandskap







Är det inte det härligaste som finns att bara ligga kvar i sängen och sova och veta att man inte ha någon tid och passa. WOHO FÖR SPORTLOV! ♥ Dock förstörs det hela när man vill gosa med sin gerbiler och en av dem tycker att mitt finger verkar roligt att testa hur hårt man kan bita i. Aj!
För andra gången gick jag ut för att fota vinterlandskap och det blev mycket mera lyckat än förra gången. Kylan utomhur dämpade i alla fall smärtan i mitt finger! Panorama bilden är flera bilder som sitter ihop, ca 5 stycken.

Idag har jag även namnsdag. Yey för mig! 
Kommentarer
isabella

grattis! förrästen, du kanske kan göra ett photoshop tips hur man gör en panoramabild? bara om du vill alltså.

Datum: 2012-02-18 Klockan: 15:50:32 Blogg/hemsida: http://bruneta.blogg.se/
c o r n e l i a ☆

Gud vad fin du är! Allt bra med dig?

du är duktig på att fota!

xoxo cornelia

Datum: 2012-02-18 Klockan: 18:27:08 Blogg/hemsida: http://css.blogg.se/
Anonym

Grattis :D

Datum: 2012-02-19 Klockan: 13:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild