Thank God!



Snön har äntligen lagt sig halvmeter tjock. WIIIIIIIIIIIIIIIIIIHOOOOOOOOOOO! Gjorde ett misslyckat försöka att gå ut och fota landskapsbilder i snön. Aldrig varit min starka sida, det där med landskapsbilder. Men en lagom bra bild blev det.

Jag var hos Julia igår och letade efter hennes hamster som försvann klockan 8 på morgonen. Hittade den på mindre än en minut. Så söt den är! Den lille gubben somnade så sött i mitt knä, aw-aw-aw-aw-aw-aw-aw.
Annars åkte vi pulka & spark samt brottades i snön med slutna ögon och låg upp och tittade på stjärnorna.

Trillade förbi en blogg där jag hittade en bild på mig själv när jag spelar teater. Haha! Där ser man. (klicka här)
Kommentarer
Men kolla i hatten då :D

Vad heter bloggen du hittade fotot? :D

Datum: 2012-01-26 Klockan: 15:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild