Hästtjejer



Idag hade vi hoppning på ridningen. Jag fick min älskade lilla Ferdy och Frida fick Cojan. Jag filmade lite medan Frida red och Frida fick till någon jätte konstig fokus när jag red. Haha! Ursäktar kvalitén (se i HD för någon form av kvalité) på allting, men det blev så eftersom vi fick zooma in massor för att man skulle se något, just eftersom jag varit borta så länge men hoppas det duger. Har ju innan aldrig lagt upp en film där jag rider.
Varnar innan för att Ferdy var väldigt pigg och att jag kan se ut som en rätt halvdålig ryttare. Haha, ni ser ju skuttet han tar till med på ett sånt litet hinder. Min lilla Ferdy! ♥
Kommentarer
Malva

Vad var det jag sa?

Datum: 2012-03-02 Klockan: 06:05:56
isabella

roligt att se en ridvideo! ganska sammanträffande att jag såg videon precis fören jag skulle till ridningen, och då hade vi också hoppning!

Datum: 2012-03-03 Klockan: 08:45:19 Blogg/hemsida: http://bruneta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild