Elva sanningar om mig och opublicerade självporträtt



Bild 1: Lycklig sak med extremt lockigt hår | Bild 2: Fotograferingen till detta projekt spårade ut lite | Bild 3: Jag efter skolavslutningen med en bild på jag och världens bästa | Bild 4: Så här glad kan man vara när man har klippt sig xd

Har gjort ett liknande inlägg förut.

Varsågod; en liten egoboost
- Jag har bestämt mig för att bli nykterist
- Jag brukar nästan alltid säga "vi ses i en annan dimension" istället för "hejdå" eller "vi ses"
- Jag hatar mina händer och kan må dåligt av när folk påpekar hur de ser ut (vilket händer ganska ofta)
- Jag är nöjd med mitt utseende och förstår inte varför inte alla inte bara kan vara det
- Jag har aldrig haft så bra självförtroende som just nu
- Jag är motsatsen till shopoholic och hatar att spendera pengar
- Samtidigt som jag är väldigt pratglad och älskar att umgås med folk älskar jag också att bara gå ut i skogen och tänka, jag är så väldigt tankspridd
- När jag var liten fick jag myggbett som var stora som fotbollar (inte exakt då) och jag är fortfarande känsligt mot myggor och får otroligt stora myggbett
- Jag har väldigt lång stubin och det krävs oftast mycket för att få mig riktigt arg, och om jag väl blir arg går jag bara därifrån
- Jag hatar att bli fotad bara för att jag aldrig blir nöjd med mig själv på kort
- Jag använder inga skönhets produkter för mitt hår eller liknande och sminkar mig aldrig till vardags (jag tvättar dock ansiktet morgon och kväll)
Kommentarer
sofie.

Jag älskar den andra bilden, du ser så tuff & galen ut där! (L)

Datum: 2012-03-07 Klockan: 15:29:29 Blogg/hemsida: http://sofijes.blogg.se/
essa

du är för go du! ♥ men vad är det för fel på dina händer? de ser väl ut som alla andras? och håller med sofie, andra bilden är A-W-E-S-O-M-E . btw, vi måste ses snart igen jag längtar ihjäl mig, broooo.



sv; dumbeldore utzutz

Datum: 2012-03-09 Klockan: 18:40:26 Blogg/hemsida: http://essasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild