- ...varför hör vi inte dig sjunga oftare?

Hejsan Hallå. :*
Idag var det julbord i skolan. Skoj. Efter skolan var jag med min vän Wilma och vi gjorde en massa roliga saker.
T.ex så lärde jag Wilma hur man spelar "My heart will go on" på piano. Det gick lite trögt i början, eftersom Wilma är "nybörjare" (jag har spelat i två år och hon i någon månad så vi kan nog kanske kalla henne nybörjare) men annars gick det bra. Jag sjöng när hon spelade.. för att hon bad mig så klart.

Sen ville Wilma att vi skulle visa upp det för hennes mamma och jag skulle ju då sjunga med.
När vi var klara sa Wilmas mamma:
- "Gud vad fint du sjunger, Sofia. Varför hör vi inte dig sjunga oftare?"
Jag blev lite små förvånad och svarade bara lite gällt "Tack." Man blir glad när man får höra av folk att man sjunger fint. <3
På måndag ska ju jag sjunga inför hela skolan. Det är inte Wilmas mamma, det är måånga, måånga fler än så.
Önska mig lycka till. :']

Kommentarer
Iza

Sööt bild :3

Datum: 2010-12-18 Klockan: 08:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild