Glömsk. O__o'

Hejsan.
Förlåt om jag glömt att blogga på några dagar men nu är jag ju här igen. XD
Nu sitter lilla jag och beundrar min vackra flätor. (oO') Ska ha dem hela dagen och sova med dem så får jag riktigt lockigt hår i morgon på julafton. 8'>

Är det bara jag som längtar ihjäl mig?
Jag önskar mig en ritplatta och en massa böcker. :''> Jag 'lskar ju att läsa så alla som faktsikt känner mig hade kunnat räkna ut det.

Igår var jag med Malva, vi klädde ut oss... SOM VANLIGT! Som vanligt car Malva fjortis och jag... var någon. O__x

Sen hittade vi ju den här najsiga nyheten på Svt.se. 8D


Mwahhhaa. ^^

Ha det bra och hoppas alla får en God Jul. <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild