God Jul.. eller kanske Lucia. <3

Trevlig Lucia ska jag väl börja med att säga idag.

Idag var man då sjuk och missar Lucia tåget i skolan. Som tur var så är jag ju inte lucia men skulle ha gått först efter Lucian.
Jag är magsjuk och det verkar vara samma som jag hade för ungefär en månad sedan.. vill på sätt och vis åka till sjukhuset och kolla vad det igentligen är. Usch och fy vad det gör ont.
Men då kommer dem bara ta blodprov med stora nålar, *ryser* oO'

Nu sitter jag och dricker Coca-Cola eftersom det ska vara bra för magen. Gött.

Jag hittade en gammal bild på en jul kanin, och det passar ju bra eftersom det snart är jul.

Ha en bra dag /Sofia. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild