Ja Pinky... och Hjärnan heter dem, dem, dem, dem, dem, dem, dem... NARF!


I love them. (:
Kollar på programet just nu på Cartoon Network.
Om ni inte har sett det... så är ni dumma och ska få med mig och göra X'>
Nää, om ni inte har sett programet så ska jag berätta vad det handlar om.
Det handlar om de två labb mössen Pinky och Hjärnan, Hjärnan är en smart mus som har en stor plan om att ta över världen, Pinky är... galen. XD Men söt är han i alla fall. Jag tror nog man ser här över vem som är vem. 8D I hope so.
OBS: Google bild.

HJÄRNAN "Först river vi söder pappret, sen häller vi i det i den här mjöl stuvningen."
PiNKY "Det vore gott med svamp i stuvningen."

They gonna rule the world, bokstavligt talat. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild