Om jag hade glasögon...


...skulle jag se ut så här. :>

Hejsan alla bloggläsare.
Idag har jag varit hemma från skolan, är ju lite små sjuk.
Jag har även gjort illa handen, som man ser på fotot här över *ding ding*. Jag har lyckats knäckt den o.s.v.
Idag så lyste solen så fint att jag var tvungen att trampa ner och hämta mammas tofflor och gå ut på min snö  balkong och ta lite kort. Katten satt så fint och tittade på, hon sover i mitt rum vett'ni. Hennes favorit plats är min säng. Eller, om man nu kan kalla det säng.
Vi sålde min riktiga säng för ett tag sen och nu sover jag på en madrass som ligger på golvet.

Men nu ska jag och pappa och hämta syster-dyster på..dagis höll jag på och skriva...fritids menade jag.

Bye. <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild