Gimp är lika bra som Photoshop. :3

Tjenare. ^^

Är fortfarande sjuk och ska vara ledig från skolan imorgon oxå. <3
Idag fick jag en sak av min bästa kompis. (a)(y) Den var något i ett glas som man kunde äta, super gott. Inte den blekaste om vad det var. X'D 
 Här kommer en liten bild som förklarar rubriken.
OBS: Bilden finns på andra hemsidor men det är jag som har laddat upp dem där och jag har så klart gjort bilden. Både redigeringen och sen har jag fotat den. <3

ree

Med denna bild menar jag att man inte måste ha Photoshop för att redigera bilder, göra designer, animera. Det går lika bra med GRATIS PROGRAMET Gimp! ^^

Ladda ner Gimp HELT GRATIS på Gimp.org. :*

/Sofiia. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild