Gustavsvik & mobil-kvalité.

YEY! Jag har varit i Gustavsvik i Örebro. A.k.a Upplevelsebadet! Det var jätte kul och det roligaste var nog ändå att jag var där med min vän Ronja. Vi har haft dålig kontakt och har därav inte träffats på 2 år men för några dagar sedan ringde hon och frågade om jag ville följa med henne till Gustavsvik. Vill verkligen åka dit igen!

Det enda jag förövrigt hade med mig var min mobil (om vi nu ska gå in på foto material) och därför var det de enda bilderna jag hade. Och för att jag ändå har rätt så många bilder på mobilen så laddade jag in allt på datorn. Därför är bilderna inte av samma kvalité som det annars är, men de duger väl antar jag. Diggar första och andra bilden/bilderna!  

Förhoppnins kommer mina Promarkers imorgon. (!) WOOHOO...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild