"Ignorance is your new best friend. Ignorance..."

 
Idag fick jag gå upp klockan halv åtta (dock vaknade jag lite tidigare) eftersom jag skulle till teatern på uppvisning. USCH, det var lite för kul alltså.
Vi var där klockan 9 och klockan 2 var föreställning. Allt gick hur bra som helst. (!)
Denna härliga bilden var den enda jag hade att bjuda på, laddade precis in alla bilder och hittade den här som jag faktiskt tycker är lite sådär halv cool.
Sen sitter man ju och lyssnar på Paramore, låtens namn står två gånger i rubriken. (: Haha.

Jo, tycker ni jag ska börja med att ha låt-texter som rubriker eller ska jag hålla mig till tråkiga vanliga namn?!
Kommentera och skriv svar, skulle vara snällt!

/Sofia. ♥
Kommentarer
Signe

ja, jag har då ingenting emot att du har paramorelåtar som rubrik. :D

Datum: 2011-04-09 Klockan: 21:58:07 Blogg/hemsida: http://awesomesigne.blogg.se/
Marie

Mig spelar inte rubriken så stor roll. För mig är det innehåller som är det viktiga.

Datum: 2011-04-09 Klockan: 23:12:23 Blogg/hemsida: http://mariespyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild