I've did it.

    

Vilken av de gillar DU mest? Själv är jag mest förtjust i den nya. Men alla tycker ju olika här i världen.
Älskar att byta namn på min blogg också.
NAMN MIN BLOGG HAR HAFT:
w w w . o k a a j h . b l o g g . s e  - Sofias fotoblogg
Sofia är - fotograf och illustratör
The queen of awesomeness - vad har man för anledning att vara seriös?
Photographer of awesomeness - man överlever på att inte vara som alla andra också.

Nu har jag tänkt att "bara" satsa på fotografi på min blogg. Jag kommer så klart rita några bilder då och då men jag känner att foto mer är något jag har lust att blogga om.

Kommentera gärna vilken du gillar/gillade mest och lite kort om varför, så blir jag glad! ♥

Kommentarer
Tilde ♥

Säljer du / ger bort bloggrenoveringar? Kontakta mig på min blogg enbrunett.blogg.se eller [email protected] ^^ Kram!

/ Tilde

Datum: 2011-04-05 Klockan: 10:28:34 Blogg/hemsida: http://enbrunett.blogg.se/
Patricia

Intressant blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).

Datum: 2011-05-08 Klockan: 11:24:44 Blogg/hemsida: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild