Nu är våren kommen, nu är våren kommen.

  
Eftersom en viss person gick upp klockan kvart i sju så har en viss person tid att skriva ett blogginlägg eftersom en viss person redan är helt och hållet klar för skolan. (woho!)
Är det inte härligt att våren börja smyga fram? De här fina blommorna hittade jag hemma hos mig igår, eller kanske det var för ännu längre sen. (!?) Igår var det *trumvirvel* 18 grader utomhus. HERRE GUD! Våren är på väg. :'D

Och det är en vecka kvar tills jag fyller tolv år. WOOHOO! Nästa tisdag, oj, tiden går fort.

/Sofia. ♥
Kommentarer
josephine- tävlingar på bloggen!

Har du inga snygga smycken nu till våren??

Grattis på min blogg tävlar jag ut ett super duper fint örhänge!!! kika in vet jag!

Här är länk till tävlingen!

http://twinblogg.blogg.se/2011/april/tavling.html#comment

Datum: 2011-04-13 Klockan: 15:59:19 Blogg/hemsida: http://twinblogg.blogg.set

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild