"Perfect by nature. Icons of self indulgence..."

   
Idag har jag varit sjuk! (woho! ._.') Har mått illa, haft fruktasvärt ont i halsen och bara känt mig helt färdig att falla ihop och svimma. Men senare på dagen gick jag och mamma på en liten promenad där jag fick ta lite kort. Här är väl ett av de.
Sen har jag gjort klart en ny header och förövrig kodning som jag ska ha då jag inte blev så nöjd med det gamla. Men denna blev jag nöjd med må jag säga.
Alla koder är klara men har ingen ork att lägga in den idag (eftersom jag jag ska sova nu) så det blir imorgon om jag hinner. Så ni får vänta helt enkelt.
Dö inte av längan bara. <':

P.S Dock kommer alla bilder vara lite små ibörjan eftersom den nya kodningen på själva.. ah, den vita rutan som texten står i, är lite tjockare och jag kommer börja med att ladda upp bilderna större när jag har fixat designen. Men efter ett tag så har ju de för små bilderna försvunnit och det ser ganska normalt ut igen.
Uppdatering: Jag har ändrat storleken på detta fotot nu. ((:

/Sofia. ♥
Kommentarer
FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; ja vuxna runt omkring kanske måste lära sig agera :D

Datum: 2011-04-05 Klockan: 00:00:56 Blogg/hemsida: http://feliciaaulen.blogg.se/
iza. c':

fint foto. :> snön är ju puts väck hos er redan, vi har ca. 30 cm ännu.

Datum: 2011-04-05 Klockan: 07:27:42 Blogg/hemsida: http://baraduochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild