Snart, snart, snart...

YES (!), snart är mitt rum klart. Igår blev det en sväng till IKEA där man fick inhandlat bl.a två bokhyllor, massor av ramar till foton och små söta färgglada lampor. Mina är i Svergie-färgerna. Blått och gult! Vi kom hem så sent som klockan halv nio och hade redan missat en halv timme av Talang 2011. Men vi hann titta en liten-liten stund i varje fall.
Sen så ställde vi in min säng i mitt rum så jag, äntligen, får sova i mitt eget rum. I några månader (tror jag det är?!) så har ju jag fått sova inne hos Frida varje natt. Men idag fick man sova i sitt eget rum igen. Mitt nuvarande sängbord är en vit stol med en stor hög olika böcker och en lampa. Låter det inte hemtrevligt?
Men idag SKA vi bli klara med mitt rum. Det har stadsministern Sofia bestämt!

Förövrigt letar jag efter vilka bilder jag ska ha att sätta upp i mitt rum eftersom jag har rum med 15 bilder att sätta upp eftersom jag köpte massa ramar igår och också har en cool fotoram som är designad som en film rulle. Och jag har nog hittat 3-5 (det beror på att jag har lite svårt att bestämma mig) än så länge. Bara mer än 10 kvar. Hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild