Kaos varning!

Att höra fåglarna kvittra när du går där på den svarta asfalten, böja dig ner och knyta skosnörena som har gått upp, sätta sig i bilen, åka iväg, komma fram, gå in i skolan. Att sitta koncentrerad med pennan i handen, se hur handen gör satt pennan formar alla dem engelska orden. Att gå precis bakom läraren i en stor klump och bli frågad om man verkligen lyssnar när man istället för att riktigt lyssna titta på en bild på Albert Eistein. Att sätta ryggsäcken på ryggen och hastigt öppna dörrarna och gå ut. Att än en gång sätta sig i bilen. Att cykla hem till sig. Att sätta sig här och skriva. Att strunta i att detta inlägget är skit tråkigt och inte har någon bild. Det är att vara cool, på hög nivå.

Jaja, ni får sitta och ignorera detta inlägg bara för att "omfg, hon har ingen bild! är inte detta en fotoblogg eller?" men jag har tyvärr inga fina bilder att visa och jag ville göra en liten uppdatering till er. Bara för att ni är bäst! ♥
Jag trivs super bra på Kunskapsskolan än så länge, jag har kommit i en halv bra klass. Dem flesta verkar trevliga men några är lite för pratglada på lektionerna. Dessa två dagarna har det bara varit vi 6:or (plus kanske 10 nya 7:or och några få 8:or) som har varit på skolan men imorgon kommer resten av barnen. Kaos varning!
Kommentarer
Sofie. ♥

Verkar späänande att ha börjat i en ny klass!

Personligen tycker jag inte att en fotoblogg MÅSTE ha bilder i exakt ALLA inlägg. ♥

Datum: 2011-08-30 Klockan: 16:42:52 Blogg/hemsida: http://soxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild