Snela hestar äta gres, duma hestar röka gres.



Såg vad många kommentarar jag hade fått på filmen med Mario! (ironiskt) Inte en enda! Tacktack.
I alla fall det jag ville komma till var: tycker ni att jag ska fortsätta lägga in videoklipp lite då och då? Eller tycker ni att jag absolut inte ska göra det. Eftersom ingen kommenterat det inlägget med videon på Mario så är det svårt för mig att avgöra om ni gillade det eller inte.
Också, vad tycker ni videorna ska handla om? Jag är inte en sådan som gillar att kolla på "hej idag har jag varit på stan, hejdå"- videor utan jag gillar mer lite "speciella" videor. Ge gärna förslag genom att kommentera bara! (:
Kommentarer
ragnar

rubriken har du fått från mig omnom

Datum: 2011-08-06 Klockan: 11:46:42 Blogg/hemsida: http://essasfoto.blogg.se/
Evel

Snel hest eta kebab, dum hest bli kebab.

Datum: 2011-08-06 Klockan: 15:20:19 Blogg/hemsida: http://yrlaevelina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild