Flyga drake



Förlåt, förlåt. Jag har inte haft särskilt mycket inspiration eller tid till att blogga. Men nu är jag tillbaka för tillfället i alla fall.
Som i princip varje helg nu för tiden så sov jag hos min bästaste vän Julia. Men jag mådde dåligt imorse och blev tillslut tvungen att åka hem. Min hals har varit dålig hela dagen och sen har jag haft feber och sånt skit. Inte bra, inte bra.
För att fördriva tiden kollade vi på filmen "Flyga drake", underbart vacker men hemsk film. Älskar den!

STOR TUMME UPP FÖR ATT AMANDA VANN IDOL IGÅR! ♥ Hon är väldigt värd det. Nu ska jag lyssna klart på All this way av henne och sedan gå och halvsova framför min favorit arkeologi film; Odjurens tid och längta efter snö.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild