Borsta, borsta tänderna.

Nu sitter man då här med tandborsten i den ena handen och den andra rör sig fort över tangentbordet. Snart ska jag till skolan och min snälla mamma tänkte skjutsa oss.
Jag har tyvärr inte hunnit lagt in några bilder på hur Cupcakes'en blev igår men goda blev dem kan jag lova. (;

Min kopling mellan datorn och pennan till ritplattan verkar ha lagt av. Så jag kan inte rita. :'< Men jag hoppas att det fixar sig.
Snart kommer det vara mycket mer uppdateringar i bloggen! Varför? Jo, idag slutar jag klockan 1... men har dock friidrott klockan 5.
Imorgon slutar jag också 1.
På Fredag har vi ingen skola och sen är det...


...SPORTLOV!

/Nu ska jag dra till skolan. ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild