I'm home. (!)

Nu har jag precis vaknat efter att ha sovit i 10 timmar. Möjligtvis 9 timmar men.. (;

Det är sjukt hur otroligt och underbart roligt man har på XL-galan. Det är en sådan sak som inte går att beskriva med ord, så häftigt. Maja och Victoria (med flera) var ju med och sprang och vad bra det gick för dem måste jag säga. Rakt in i finalen!
Jag får ju liksom inte säga vilken plats men måste erkänna detta:
Den kom antingen 1:a, 2:a eller 3:a. Så man ska ju vara riktigt stolt. Man fick faktiskt inte ha med sig kamera så jag hade bara mobilen med mig och spelade in lite filmer. Jag kommer dock bara behålla dem i eget förvar för det är verkligen ett minne för livet måste jag säga. Hoppas så mycket att jag får vara med och springa nästa år. Jag ska kämpa tills jag är så slut att jag bara faller ihop. Om det är vad som krävs så..
Men som det ser ut nu så är det kanske 80% att jag får springa. Bara vi har många killar som vill vara med och springa. Men jag blir nog annars reserv.
Och jag måste säga detta också; vilka härliga personer det finns här i världen. Alla på min friidrott! Gud vad kul vi har, varje tävling, varje träning.

Nu har Frida tjatat ett tag på mig, vi måste ju packa. Ska ju på Kryssning till Åland imorgon. Så nu blir det packa av..

Så här glad känner jag mig nu:
        
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild