"Inte finast på jorden men-men..."

Dåligt med (m)uppdateringar idag, eller vad tycker ni?
Men jag och Frida gick ut och fotade lite, eller i två minuter. För sedan frös Frida och tog nykeln och skulle gå in. Men när jag bad henne att ta med stativet så lyckades hon såklart tappa nykeln och vi fick leta ett bra tag. När jag väl ringde mamma och rörde lite på foten kom den såklart fram där bland all snö. Så det gick bra. (;
Och därför hann jag inte knäppa så många bilder utan ungefär 5-10 bilder. Men hittade EN bild som var bra. 
Inte finast på jorden men-men, vad gör man?

Imorgon åker jag på Kryssning och kommer hem på Fredag och under den tiden kommer jag inte blogga. Om det inte finns dator där såklart.
Men kameran kommer såklart följa med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild