J*vlar..

Jag har varit på friidrotts tävling och kom 3:a i kula. Yeah.
Nu är jag sur, jag hade skrivit en jätte lång text och nu försvann den. :P J*vlar..
Äh, tråkig är jag allt idag. Jag är trött nu och ska gå och lägga mig.

Men jag hoppas att ni har det bra och att ni sover gott.

Själv ska jag sörja efter förlusten av min långa text. X'>

Nä-nä, man får ju se till att spara allt istället. Eller hur? Men jag blir så arg bara på att så mycket tid bara blev bortkastad. Jag är även ledsen att jag inte har någon bild att bidra med.
Men om ni vill ha foton i varje, varje, varje inlägg, ja, då kan ni kolla in någon bättre foto-blogg. Här kommer det bilder när jag har det. Inte för att jag tror att någon ger ut bilder när dem inte har dem. (!)

Men god natt och sov så gott. ♥

/Sofia.
Kommentarer
Lizette ~ foto

SV: okej, härligt :) det är bra med mig också :)

lust att följa varandra? :)

Datum: 2011-02-07 Klockan: 20:27:07 Blogg/hemsida: http://lizettesfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild