Skolan, here I come.

Hej på er alla glada och ledsna.
Nu ska jag snart gå den ganska korta vägen till skolan. Bara att gå ner för backen, över övergångstället, bredvid vägen, förbi ännu ett övergångställe, ner för en annan backe och BAAM! Jag är framme.
Den lilla turen tar ungefär 15-25 minuter att gå med slöfockarna Frida och Agnes. XD Nä, nu var jag ju elak. Det är bara jag som går i hyper fart.

Nu åker pappa och jag ropar hest tillbaka. Varför är jag hes hela tiden? Jadå, det kan man fråga sig.
Oh, Agnes är sjuk igen och vi kan inte gå med henne. Så det blir bara jag och Frida. Krya på dig Agnes.

ALLA, ALLA, ALLA är sjuka nu, Malva är sjuk, ungefär 3-5 andra i min klass är eller var i alla fall sjuka igår och Fridas klasskompis Agnes som vi går med till skolan är sjuk.
Men jag är ju frisk i alla fall. Så det är ju i alla fall en fördel.

Jag kan tyvärr inte bjuda på bilder eftersom jag sitter vid min fina lilla laptop som jag inte har en enda bild på. Haha. M;en lite text fick ni och tecken på att jag faktiskt är vid liv. För ni trodde väl säkert att jag var död, eller hur?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild